gamla bilder :D

heeello :D
jag sitter typ och går igenom gamla bilder från gamla mobilen :) så det kanske kommer typ en bildbomb :)

tove o jag i sommras.. saknar ♥ 




hahahahahaha hanna hoppade in i ett tomt skåp i skolan.. xD 



 saknar..♥



 haha jag hade ingenting med det här att göra -.- meh jag va tvungen att
ta kort på det x)




haha fan vad jag e cool x) den här gjorde jag på bilden -.- så nu finns det
bevisat att jag inte kan rita xD



haha omg jag och linnea i 6an xD då var jag brunett :D (inte min tröja :p)




haha kul man kan ha i skolan va? xD



jag vet inte varför men jag gillar den här bilden :D x)



jag vill ha sommar! -.-



orkar inte lägga upp något mer  ;) gonatt ♥


Kommentarer
Postat av: emma <3

åå vad fina bilder....den bilden som du hade ritat det e iaf bättre än vasd jag gör :p

2010-01-31 @ 13:30:41
URL: http://zitaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0