DRICK ALDRIG ROOT BEER!!

Hehe hej :) så idag var vi ju i nacka forum och det var ju...roligt -.- not! pappa sprang runt och leta efter skor medans jag satt i en fotölj -.- fast sen fikade vi och det var riktigt nice! :D

 så det blev chai latte med pecanpaj och vanilj visp :) sååå gott :)


som sagt inga bra bilder men min kamera e hos mamma så jag får använda mobilen -.-

haha som  det står i rubriken så drick aldrig root beer! det smakar seriöst tandkräm! :s

 




haha pappa berättade en rolig historia från när han var i USA när han va 14 och så gick han och hans lillebrosha (min farbror xD)  gick förbi en läskautomat och i den fanns det root beer. och så korkade som dom var så trodde ju självklart dom att det var öl -.- xD så dom hade hela famnarna fulla med root beer och gick till hotell rummet. så öppnade dom burkarna och drack men det visade sig att det smakar typ tuggummi xD så idag så såg jag att det fanns på ica så vi köpte det och det smakade tandkräm!!! -.-

aja ska dra vi ses <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0