Telefon

Hellu :)

Så idag har jag ju varit i stan med Tove. Skulle köpt ett par cheap monday men det fanns typ INGENTING som passade!!!! Så jag får väl köpa ett par andra jeans imorrn istället -.- Aja förutom att gå runt på Weekday och leta jeans så drack vi Chai Latte och sen tyckte pappa att jag skulle ta pendeln till Liljeholmen(där han jobbar). Det var ju lagom roligt att jag sätter mig pendeln åt nåt håll och har ablsout iiingen aning om vart jag skulle -.- Jaja jag hamnade  rätt iaf ;D

så just nu sittter jag och pratar med älsklingen linnea i telefon och pratar om vilka filmer vi ska ladda ner inför imorrn(ajabaja barn inte läsa vad jag skriver nu för det e icke lagligt ;d) , vi ska ha typ filmkväll elr nåt :D aja kul ska det bli iaf :D saknar min älskling sååå mycket faktiskt! :D

aja ska väl kolla på nån film nu elr nåt ;) vi hörs pöss pöss

jag och Linnea :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0