Missa bussen

Så idag ska jag ju till haninge och jag märkte precis att jag missat bussen och får vänta lääänge på nästa -.- Aja och sjävklart hade jag glömt mitt usb hemma så jag kan inte ta med några filmer hem till Linnnea heller >.< Den här dagen  blir bara bättre och bättre... -.-  Och sen inatt hade oxå tyå vääärldens sjukaste dröm O.o  Haha jag tänker inte säga vad den handlar om,för då skulle ni väl tycka att jag e sjuk i huvudet xd

Juste appropå ingenting :D jag ska få en ny häst!!!! :D :D Snacka om att jag e hypper för det :D :D :D :D Så jag har suttit och kolla på lite annonser här och var :) Det jag letar efter är ett sto, som är utbildad i western och jaa såna grejor, så om ni bara råkar ha en häst hemma som passar på beskrivningen så får ni jätte gärna säga till ;)

Jaja borde väl gå och göra mig iordning -.- vi hörs pusss


Haha gaaaammal bild,fråga inte varför(det var linnea xd)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0