Lets hit the shower

Godmorgon :)

E fortfarande på lite halvdåligt humör pga av min kära pappa som tyckte att jag inte skulle få någon sovmorgon idag! Iaf tror inte det blir något med varken Ronja elr My :( Så får väl följa med pappa och rakel spektalek (pappas hög gravida tjej!) på fika någonstans -.- Sen så måste jag plugga oxå :o Högra krav nu i  8an vettu ;) Så ska väl sätta mig ner med mattboken sen =/ Aja nu är det iaf Time to hit the shower :) hörs sen pöss ;)

HAHAHA JAG DÖR!  hitta gammal bild från 6an xd så jävla snyggt med
keps och luva som ser ut som en jävla tomte xd

Kommentarer
Postat av: Anonymous

jag tror det där va i sjuan, för muniira gick inte i vår klass i 6an :O

2010-09-11 @ 23:12:26
URL: http://isksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0