god morgon stockholm

hellu :)
åh gud vad länge sen det var jag bloggade  :O Grejen eatt vi skulle fått internet hem till mamma för typ 2 månader sen men fucking bolaget som skulle fixat dety har typ slrvat bort några papper elr nåt -.- iaf nu är jag i Stockholm :) gick upp tiiiidigt (04.45) för att mamma och micke(låtsas pappa) skulle åka till Ullared idag(vilket jag,min syrra och hennes pojkvän åkte till för nån vecka sen). Iaf så släppte dom av mig här hos pappsen :) Aja idag såska jag träffa Tove :D har inte träffat henne på hela sommarlovet :o så vi får väl se vad vi hittar på :)

jaja och medans jag e här så ska jag blogga så mycket som möjligt ;)

Så just nu håller jag på att ladda upp bilderna från England och skaväl kolla igenom alla mina andra minneskort sen :) ska väl fortsätta,vi hörs pösss

solnedgången från våran tomt, inte jätte bra bild men hann typ bara
hämta kameran innan det var över ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0