FÖRHÄXAD!

Hellu :)

så nu e jag hemma här i Uppsala igen. Åkte med tåget igår kväll efter att ha spenderat dagen i stan med älsklingen Linnea :) Igentligen skulle vi bara in till City Akuten  för att jag skulle träffa farbror doktorn ;) Men det jag fick en sen tid så vi gick runt i stan och..ja gjorde typ ingenting xd Sen efter vi hade varit hos doktorn köpte vi en varsin Chai latte (som e det godaste som finns!) och åkte till liljeholmen för att möta pappsen. Jaja idag så har vi typ städat och sånt -.- inte kul men måste göras! >.< Aja jag min kära syster har typ blivit besatta av serien Förhäxad xd Den e såååååå bra!!!! Haha den e ju några år gammal,men Emelie fick alla säsonger i födelsedags present så... ;D Iaf så finns det e kille som spelar i den och heter Julian Mcmahon. Och han e det vackraste som finns på jorden!! :O :O Han e verkligen snygg :O :D Aja nu ska Emelie ha datan(har inte fått internet ju,så lånar hennes modem). Vi hörs pöss <3


hahah han e typ 40,men vadå han e snygg!! :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0