Farsta Centrum

Hellu :)

Har Precis käkat middag :) Så idag har jag spenderat dagen med älskling Linnea ♥ Haha hade sjukt kul som vanligt och det känns skönt att fått träffa henne innan jag åker hem idag :) Så först så mötte jag mamma i tyresö C och jag åkte med henne till Haninge C ;) sen medans vi väntade på att Linnea skulle vakna (-.-) så var vi inne på HM och fick en tröja av mammi :)  Och ett århundrade senare så fick jag sms av Linnea som var påväg (äntligen!). Så mamma åkte tillbaka till tyresö för hon började jobba vid 2.  Aja Linnea kom och vi stack till Farsta :) Gick runt och kollade på kläder först men sen tog en fika på Waynes Coffe   och gissa vad jag drack? Jo Chai Latte! ;) sååå gött :D Aja sen hjar vi bara spenaderat dagen med att gå runt och snacka och sånt :) Jaja nu ska jag bara packa mina saker sen bär det av mot mamma :) Hon slutar jobba vid 11 så åker vi hem till österby sen :) skola imorrn ju =/  Jaja kan väl säga att jag har haft en väldigt lyckad helg i Stockholm :) hörs snart puss!

Chai Latte ofc ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0