Back in Stockholm

Hellu :)

Så nu e jag tillbaka i Stockholm,iaf över helgen  ;) kom med tåget typ efter skolan idag så e ap trött!
Ska typ gå och lägga mig i min stora sköna dubbelsäng...åh vad jag sitter och drygar mig nu :o e på typ dryghumör O.o Aja så efter jag kommit hem till pappi så skulle vi över på "fika" hos slääktingarna next door -.- kul ett tag,tills barnen somna =/ Aja nu e jag hemma och sitter och chattar med min nya vän Signe :) snäll tjej vettu :) Haha så nu går det iaf mycket bättre in schoool ;) folk börjar liksom förstå att jag inte är nåt uffo :d  Det e bra det :) känns mycket bättre när man faktiskt får va med når folk pratar istället för att dom pratar om  en ;)


Jaja imorrn sp blir det förmodligen att träffa min bebis My och kanske Ronja älskling :) Kom ju liksom hit för att träffa alla mina älsklingar :D Och sen på Söndag blir det att träffa min bääästa linnea :D saknar henne faktiskt :/

Jaja nu har ni hört heeela min helg ;) Juste funderade på att typ skapa ny blogg O.o börja om på nytt liksom...bra ide? Har ju typ knappt bloggat i sommar pga internet brist. Men NÄSTA vecka så! Då kommer fasta internet,
 Ä N T L I G E N ! (a)  Så då,då ska det sättas igång med bloggnadet ;) Aja ska äl gå och sova nu,var ju trött kom jag på :O bloggar imrron igen ;) pöss and good night :)


MOHAHAHA alltid vi och kladdkaka xd fyfan saknar tiderna med dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0