Back from the movies

Hellu :)
mohaha fråga inte vad grejen e med engelska rubriker för jag bara känner för det xd

Iaf så har vi precis kommit hem från heron :) Dagen började med att vi åkte till Sickla och käkade lunch och sen typ gick runt där, sen åkte vi till heron och fikade xd Och vid typ halv 7 gick vi på bio :D Men det blev ingen av dom jag trodde :O Utan vi kollade på  Beck-Levande Begravd. Aas bra! Gillade dom andra filmerna ganska mycket men den här slår definitift alla! Haha den var liksom obehaglig och till och med läskig fan O.o  Men det roligaste var att när det blev läskigt så flämtade typ alla till(inklusive jag) och direkt efter satt alla spända på vad som skulle hända medans jag börjar as garva för att hela bio salongen sitter och flämtar liksom xD kul var det ;) xd haha jag vet jag har sån jävla dålig humor -.- Jaja ska väl gå och sätta på nån film elr nåt,hörs sen pöss


Haha asso jag e typ käär i Chai Latte! sååå gott! :D

Kommentarer
Postat av: Klara

hihi saknar dig med gumman!

Det är toppen i skolan inte så kul därekt men men man måste ju allafall.

HUr är det i din nys skola??Trivs du med vänner och skolan och dära du bor?<3;D

puss och kram

2010-08-28 @ 23:45:32
URL: http://ticket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0