tove

hellu :)

så just nu sitter jag hemma hos Tove :) haha vi e coola, vi bakar muffins :D muumms ;D jaja idag så har jag varit i skoolan, konstigt va? -.-  haha tråkig och torr humor jag har -.- jaja sen åkte vi och red på tuurk (tungelsta) haha det är typ första gången sen i julas som vi rider där för typ ingen har orkart ha med sig kläder -.-  jaja så idag red vi ute och jaa..juste Fanny ramlade av O.o haha det såg lite kul ut x)

jaja nu har vi ätit en varsin muffin och det va skiiit gott :D  fast dom såg inte sådär jätte goda ut xD (bilder kommer sen)

aå nu ska vi väl ta och lyfta på oss och lunka ner till scouterna -.- vi ses puss ♥

juste tove hälsar ;)

Kommentarer
Postat av: emma <3333

hallå jag bor i tungelsta :O

2010-04-21 @ 15:07:12
URL: http://zitaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0