svar på komentar

hellu :)

fick en komentar av Emma där hon frågade om jag skulle gå kvar på scouterna i Haninge och tyvärr så kommer jag inte göra det :( det blir för långt att åka...men jag kommer ju gå kvar tills sommarn och om jag har tur så kanske ni kan bjuda in mig på nån hajk eller läger nån gång ;) ♥

så annars har det inte hänt så mycket idag :p haah när man är sjuk och är ensam hemma så kan man ha ganska tråkigt...så då passar det bra att ta fram hela samligen av serien Stallkompisar. haha typ älskade den serien när jag va liten x) sen har jag varit uppe och tagit en fika med pappsen och nu e jag hemma igen och ska lägga mig i soffan och mysa med katten :)

Är lite orolig för katten faktiskt O.o hela dan igår och idag har han bara velat ligga ner och inte göra någonting O.o va ute md honom i koppel en liten stund ( jaa han får ha koppel,eftersom han inte e tillräckligt stor att gå ut själv -.-) och det blev han glad av men när han kom in så blev han jätte seg igen :o aja mamma säger att det är typ vårkänslor eller nåt xP jaja ska gå  nu hörs kanske senare eller imorrn puss ♥

saknar min älsking morris.. :( ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0