Ronja Eriksson <3

åhh sitter och lyssnar på Thinking Of You med Katy Perry och den är så fin ♥ börjar tänka på morris när jag hör den...♥ ush nej nu ska vi inte gråta >.<

så sitter och chattar med Ronja och jag börjar nästan gråta åt det oxå >.< hon e så jävla...underbar! vi sitter och pratar om flytten och hon sitter bara och skriver massa pepp saker till mig och jag blir så glad.. 
 
här e några saker hon skrev till mig.

va inte ledsen lr depp över nått, du kommer må mycket bättre tror jag! du har haft mycket strul me kompsiar o sånt i skolan om jag har uppfattat de rätt, o nu kan du skita i dem o visa att du är en stark person! gå till den nya skolan med ett leende på läpparna o vissa att du är en sån fin person som du är !

och när jag sa att jag skulle försöka så sa hon...

inte försöka jag vill se att du SKA göra det om du säger jag ska försöka så kommer du inte de ! jag vill bara ditt bästa för jag vet hur du e som person o alla vill ha en sån person som du i sina liv! det är lätt att man gömmer den man igentligen är inom sig för man tror man e värdelös men gör förfan inte de för du e så hilma fin person!


och det här smset fick jag av henne häromdan ♥

Älskling! Vi får fan inte tappa kontakten när du flyttar! Jag kommer sakna dig skit mycket! Du vet inte hur mycket jag älskar dig och du kommer aldrig förstå det heller för jag kan aldrig förklara hur mycket jag älskar dig med ord eller text. Du är den vän jag alltid gjort mest för! Jag kan döda nån för dig gumman! Du ska vara stark för den du är! Jag kommer alltid finnas här för dig som en räddare i nöden. Det enda jag vill är att du ska klara dig,vara lyclig och glad! För det är vad du är värd! du kan fråga mig om allt! För jag kommer alltid svara på det jag kan! Jag älskar dig Jessica Alsterblad. Ditt namn är inristat i mitt hjärta och kommer alltid stå kvar! <3


visst e hon världens underbaraste? ♥ Tack Ronja Eriksson du betyder sjukt mycket för mig älskling! <3

(haha mobbar er som hatar långa inlägg)

puss ♥


Kommentarer
Postat av: roonja

älskar dig gumman :) <3

2010-04-20 @ 15:21:49
URL: http://ronjaerikssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0