majblomma

god morgon :)

så idag ska jag åka och fota motorcykeln :) hahaah jaag dööööör snart av garv xDD asso jag sitter på baksidan hos pappa och käkar lunch. Men på några tomter längre  bort så är det 3 typ 10-åriga tjejer som gör någon sorts dans med en stackars liten kanin xD asso dom satte på någon typ smurf låt och så började dom dansa i en ring runt omkring kaninen xDD det såg så himla kul ut xD sen bytte dom låt till This Is My Life(vinnaren av melodifestivalen) och började sjunga med och dansa med kaninen i famnen xDD haha guu xD



jaja medans jag stod och gjorde lunch(jaa,jag lagade faktiskt lunch!) så plingade det på dörren och en liten kille frågade väldigt blygt om jag ville köpa en majblomma. åhh han var så himla söt så vi köpte 2 st :) så nu känns det bra att ha hjälpt välgörenheten med 20 kr! :D haha..torr humor jag har..-.- xD






jaja ska väl gå upp och göra mig klar , puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0