hos pappa

hellu :)

så nu sitter jag hemma hos pappa :)
så idag så var det min sista dag i skolan för den här veckan :D (haah mobbar er som måste gå till skolan imorron). Ska gå och lägga mig strax typ , pappa tycker att jag ska sova så länge som möjligt inatt -.-

haha efter skolan gick jag och Linnea upp till centrum och leta efter en jacka till mig, men självklart så var den slut på HM så vi sprang runt i hela centrum i typ mer än 2 timmar och leta efter en jäkla jacka -.-  haha aja sen så åkte vi hem till mig och Linnea hjälpte mig att packa :D  haha hade aldrig klarat mig själv xD  aja så Linnea e typ lessen över att jag ska lämna henne själv här i sverige(stackars henne-.-). jaja kul hade vi iaf :D haha och sen när jag kom hem till pappa så lagade jag middag(makaroner o köttbullar xD) skit stolt :D haha och nu e pappa och hämtar hans flickvän på flygplatsen, hon har varit i sweitz och skulle kommit hem i tisdags men pga vulkanen så kom hon inte hem förs ikväll (mohaha skadegläjde!) haha så medans har jag och Linnea snackat på facebook och...aa xD vi glömde bort att alla kunde se  vad vi skrivt xDDD


jaja det här kanske blir sista inlägget innan spanien imorrn så isf HEJ DÅ! ♥



moohahaha vi e så jävla coola xD

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0