hemma

hellu :)

så jag gick till skolan idag, men gick hem efter andra lektionen för mamma sa att jag inte fick prata idag...men jag kunde inte hjälpa det x) så jag har så J*vla ont i halsen!! -.- så jag kände att jag skulle tappa rösten helt om jag var kvar i skolan -.- aja tydligen så mådde linnea inte så bra heller så hon åkte oxå hem O.o men det e bra för nu har jag iaf någon att chatta med under dan :D

 haha vi har göra en plan på att vi ska adoptera henne så hon blir min syster så hon får flytta med till gården med mig ;D jag har redan skickat ett sms till mamma och frågat, men jag misstänker att svaret blir nej >.<

jaja måste väl gå nu, ska knarka hostmedicin och alvedon >.<


gu vad jag har längtat att få komma ut och fota igen! :D




puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0