HEMMA!

hellu :)

så nu e jag hemma igen :D
orkar igentligen inte berätta allt -.- men kan bara säga att det var skiiit najs :D

nu hade jag tänkt lägga in massa bilder från kameran, men som vanligt har jag tappat bort sladden -.-

så ni får några jäätte fina mobil bilder så länge..-.-

på planet (engelska läxa-.-)




första kvällen :)


HAAH mobboffer -.- men jag älskade poolen :D :D :D





min nya såå coola keps ;D


badade med en delfin oxå..BERÄTTAR ME SEN! :D


HAHA det satt såna här skyltar typ överallt xDD

men ska dra nu puss


Kommentarer
Postat av: emma <3333

första bilden såg ut som min kompis (asså förtsa bilden på dig vid poolen*) aja du e jättegfiin o du får jättefinna bilder på alltiing^^

2010-04-27 @ 20:54:25
URL: http://zitaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0