hälsingland-bild bomb

såå nu e jag äntligen tillbax från Hälsingland..-.- det väl två extra dagar för att umågs med Engelsmännen innan dom åker hem ;)  aja orkar inte dra hela veckan för er, och bilerna kommernog säga ganska mycke x) men jag kan säga en sak...jag fick låna en häst att rida ut med av en av grannarna och när vi vara ganska långt in i skogen så tvärstannade hästen och stod och stirrade på något och när jag såg vad det var så..stannade mitt hjärta kan man säga! EN BJÖRN! jag mötte på en björn i skogen, själv!!! som tur va så reagerade hästen för mig och var ganska snabbt därifrån :) aja nu ska jag inte tråka ut er mer :)


HAHA  bilden ser typ emh..ganska udda ut men james(min kusin) hade
rullat in sig i en madrass och så...ja resten ser ni själva..xD


james, mupp som vanligt -.-



HAHA vi kollade på två hela säsonger av American Dad xD
James har fått mig att börja gilla den -.- påminner om Family guy
men e mycke roligare xD


Märks det att dom e syskon eller -.- (haha ocf American Dad i bakrunden xD)



fick en box med monster/skräck what ever dvder, The host var bra
men dom andra 2 sög -.-





Jade tyckte hon skulle fota mig..-.-


Megan närbild :)


jade :)


och ja..james -.- han ser fett liten ut där, men han e bara ett år yngre ån mig ;)


x)


det e dom bilderna så länge :) har massa videos och andra bilder på min mobil, men jag hittar inte den just nu >.< (panik^^)


aja puss ♥



Kommentarer
Postat av: towwis

Shit vad lika dom var? :O <3333

2010-04-07 @ 21:20:57
URL: http://towwis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0