Goodbye Haninge

 hellu bloggen :)

så jag har ju varit hos farbror doktorn och det gick bra :) jag har inte halsfluss(yeey!) men har typ nåt virus eller nån infektion -.- men jag behövde inte pencelin iaf :D så nu e det alvedon och ipren gäller ;) aja nog om det så ska jag ju berätta den där saken ;D och det e....ATT VI SKA FLYTTA!!!! :D :D :D :D så nån gång i juni när vi slutat skolan för sommarlov så flytta vi till österbybruk(typ öster om uppsala) så goodbye Haninge and hello östhammar! så det betyder ju att jag måste byta skola och så.."/ men det ska bli jätte kul! vi ska flytta till en super fin hästgård! :D  det blir faktiskt den 10de gången jag flyttar...O.o

haha hittade typ ingen bild på den här datan >.< så jag tog en från
skolavslutningen förra åert faktiskt O.o xD haha jag vet jag ser..aa ut -.-
men ett inlägg e alltid roligare med bilder eller hur? ;)

aja måste gå nu, men vi hörs puss  puss ♥

Kommentarer
Postat av: emma <3333

en fråga:

kmr du gå kvar på scouterna i handen??

andra grejen:

guuuud vad fiin bild på dig men hoppas att du går kvar;D men jag ska oxå flytta i juni elr juli...

2010-04-11 @ 15:09:18
URL: http://zitaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0