God morgon

god morgon :D

så igår var vi och  såg Remember me. Det var seriöst en av dom bästa filmer jag sett! :D  haha till och med pappa tyckte den var bra O.o den var lite sorglig men annars skit bra :D
så om ni känner att ni vill på bio och inte vet vad ni ska se så rekomenaderar jag den starkt :)


haha jag började gråta som fan i slutet xD den e så jävla bra ♥


sen direkt när vi kom hem så satte vi på en kopp te(nördar jag vetxD)
och satte oss och kollade på Avatar. haha såg typ halva filmen sen halvsov jag typ så jag gick och la mig >.<


jaja, idag händer väl inte så mycket ;P ska förmodligen åka och fota en motorcykel :) hahah nu tänker ni en motorcykel O.o jaa typ min syssling eller pysslig eller vafan det heter (xD) han ska sälja den så därför behöver
han världens bästa mig som ska fota :D

sen efter det så kanske Linnea ska komma hit :)

vi hörs sen puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0