God morgon

God morgon :)

Sorry för dålig uppdatering men jag sov ju hos Linnea. Shit haha vi hade skit kul xD så först så kom hennes mamma o hon  och hämta mig sen blev vi skjutsade till tåget. Haha på tåget så skulle Linnea förklara vad Paranormomal Activity handlar om, och hon hade sån inlevelse att att alla på tåget satt och lyssna typ xD

jaja så när vi kom hem till henne så satt vi vid datan lite och sen kollade vi på Paranormomal Activity.  haha
enligt Linnea så var den jääääätte läskig, men den var inte sååå läskig x)

haha som dom säger i trailern så är det typ en av dom läskigaste filmerna just nu x)




men det var såå bra, så jag vill gärna se den igen :D

aja juste ni kanske har typ helt glömt det men imorrn åker jag till Spanien!! förut var det jätte osäkert ifall vi kunde åka, men nu sa pappa att planen att verka gå igen. :D

jaaj så jag måste ju packa och sånt idag -.-  men nu måste jag gå och göra mig iordning, vi ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0