glass

hellu :)

så det har väl inte hänt så mycket förutom att typ hela kvällen igår spenderade jag med att måla -.- eftersom vi ska sälja huset så tyckte mamma att vi skulle måla om typ vardagsrummet...-.-

aja och förutom det så har man ju feber...åååh vad kul >.<

världens bästa mamma köpte glass ått mig :D funkar faktiskt bra mot halsen :)
 

jaja ska väl gå och kolla på yttligare en film, har redan kollat på 2 st idag x)
men vad ska man göra när man e sjuk -.-

juste apropå film :) så går den nya filmen flickan från ovan på bio och jag vill sååå gärna se den! -.-
läste boken för länge sen och den var verkligen skit bra! :) skulle kanske gått i helgen men kan ju inte för jag e sjuk...-.-

aja ska väl se till att gå på den så fort jag blir frisk ;) så om ni har lust att gå på bio så kan ni ju fråga mig ;D

ska gå nu puss puss ♥




Kommentarer
Postat av: mysan

Vi får va sjukt mkt fram till lovet. Och defenitivt hålla kontakten! :)<333

2010-04-10 @ 19:09:27
URL: http://isksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0