EN DATOR!

hellu :D

jag lyckas få tag på en dator här uppe! :D så igår kväll kom vi upp strax efter 12 på natten och vi va uppe till typ 2 :)
aja idag så fick jag mer presenter :D en ny ridhjälm, en DVD-box och 2 skivor :D :D :D så bilder kommer när jag kommer hem :) sen har vi fikat(som vanligt-.-) sen har jag cycklat i solnedgången(berättar mer sen). haha och nyss kollade vi på någon skräck/monster film som hette  the host. den va skit skumt O.o aja annars har vi det väl..tråkigt? haha lite xD men jag har ju mina kusiner från Egnland här så det e ju nice! :D aja nu ska vi väl gå upp och kolla på en till film ;) men vi ses o hörs

pusss från oss Egelskmän ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0