dåligt samvete..

 hellu :)
Det är nog inte så många som vet, men i sommar så ska jag sätta mig på  ett plan och flyga till det underbara landet  England :D orsaken e att mina kussar(dom som var på bilderna från mitt land) bor där och min farbror och faster ska ha en gemensan 40 års fest. och dagen efter så ska jag följa med mina kusiner på en konsert. och när dom först frågade så sa dom att det var ett typiskt brittiskt pojkband och då tänkte jag direkt på Mcfly. så jag tackade ja...problemet är att det inte är Mcfly eller något sånt liknade band >.<

det är är Mcfly....




och det här är bandet som vi ska se...





om dom hade frågat mig för typ 2 år sen så kanske jag hade tyckt att dom var okej iaf men...emh det e inte riiktigt min musik smak -.-


Bandet heter JLS och en av killarna kommer tydligen från peteborough (där dom bor). så vad ska man göra liksom..har ju redan tackat ja =/ jaja varför klaga, jag får gå på konsert i England helt grattis...eller pappa
betalar..x) jaja ska gå puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0