Ben n jerrys

hellu :)

dagen har gått gandska segt...har pratar lite med linnea och kollat på tv men annars känns det som om tiden stått stilla -.-  men sen så ringde mig älskade syster och sa åt mig attt möta henne vid coop (som ligger typ 3 min från oss) för hon skulle köpa Ben n Jerrys :D så nu sitter vi här ocyh ska strax kolla på nån film eller nåt med en varsin Ben n Jerrys ;)

juste! när mamma kommer så ska vi äääntligen byta mina Converse!!!! fick ju svarta förut och dom var för stora så nu ska vi byta till röda :D sen så när mamma fyllde år gick jag och min syrra ihop och köpte ett par rosa converse till henne :D så hon ska byta storleken oxå tydligen ;)

jag köpte Chocolate fudge brownie  och hon köpte New York super fudge chunk ;)

och ja jag vet, jag e glass beroende :D speciellt av ben n jerrys ;)

aja nu babblar jag för mycket, vi hörs puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0