Amrikanska flaggan?

gaaah vad trött jag blir!!!! hade skrivit ett jätte långt inlägg och så försvann allt!! -.-


aja då säger jag det lite kortfattat den här gången -.-

jag skulle ju fått mina röda Converse igår men dom var slut typ öööverallt >.< men jag fick mitt andrahandsval :D  alltså dom som har den amrikanska flaggan på :D haha jag vet det e inte mode eller vafan man ska säga men, jag vill inte gå runt och se ut som ALLA andra! -.- för allla verkligen ALLA har just nu svarta eller vita converse -.-  asso visst dom e snygga och sånt men alla har sånna -.- så därför gillar jag att vara lite annurlunda :) sen e det ju klart att en person inte kan vara ensam om att ha den speciella färgen på skorna, men det e så tråkigt om man går i skolans korridor tillexempel och om man kollar på allas skor så har åtminstone     80 % sånna converse -.-

haha så nu har jag skrivit av mig (a) ''


så här e en bild på miina nya converse :D ni får tycka vad ni vill,
men jag bryr mig faktiskt inte :)



jag e typ skiiit glad :D


puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0