Linda haglund är min lärare!

asso sjukt! sitter här och sökte på Linda haglund (fd svensk idrottsstjärna) och hitta sjukt mycket skvaller m henne! asso hon är en vanlig person precis som alla andra! jag blir så irriterad på folk  som vill lägga sig i andras privatliv! visst hon e väldigt känd och blabla men det e sjuk att folk faktiskt har disskutioner om henne öppet på nätet om hennes privat liv vem hon var tillsammans med eller inte.. och?  så jag säger såhär! Linda Haglund är min lärare! hon är min gymnastik och SO lärare och det e hon duktig på! hon är en lika normal person som du och jag!hon är väldigt snäll och vill inte alls skryta om sin karriär!




så var bara tvungen att få det ur mig... hej då <3

Kommentarer
Postat av: megan p

jessica it is so cool love your pics ur so pretty ur fab!!

2009-09-30 @ 20:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0