woow jag e en finalist :o

haha vad chockad jag blev :o jag e finalist i en bloggtävling :ol hehe I m happy :D så gå gärna in och rösta på mig :D (a) ni ser vart ni går in och röstar på en av komentarera under inlägger bakat cupe cakes :D!
kom och tänka på det.. jag har inte bloggat på typ 4 dagar  :O

sak samma :p haha om jag säger såhär.. ibland kan vi ha lite tråkigt i skolan xD

haha för er som inte ser det så det jag x) haha jag e faktiskkt ganska normal
igentligen x)



haha Hanna e faktiskt normal oxå även om man inte ser det på bilden xD
(det e en bulle hon håller i xD)


såhär ser gullungen ut igentligen <333 (med min mössa)



och såhär gulligt skrev hon om mig på sin NO mapp <33333


haha visst e vi totalt normala? xD









Kommentarer
Postat av: TK xD

hahah det var faktiskt rätt så coola bilder... vad säger jag? jag menar ju ascoola bilder hehe xD <3

2009-10-18 @ 17:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0