sjuk....

hello :)
så nu har jag gått och blivit förkyld :( skulle följt med min syrra på tävling idag men kände att jag knappt orka upp ur sängen så jag fick stanna hemma :(  jaja ska göra en kopp te och krypa ner i sängen :)
ni kanske har sett att det finns några kommentarer på svengelska (svenska/engelska) det e mina uur gulliga kusiner i England som kommenterar (L) <33333 ni kanske oxå undrar varför det står xxxxx ellr xoxoxo efter?
  
xxxx betyder typ puss eller älskar dig och xoxox betyder puss pch kram på Engelska ;)
nu har ni kanske lärt er något nytt idag ;)

juste här e en bild på mina kussar Jade och Megan <33 

 

gulliga va? :p aja nu ska jag bädda ner mig i sängen vi hörs <33

// jessica <3


Kommentarer
Postat av: Jade

heya jessie i love your site and thank you for ptting e on ther xxxxxxxx

2009-10-04 @ 11:11:14
Postat av: Jade

hej.

your website is really good!

I love your photoes and pictures xxxxxxxxx

2009-10-04 @ 12:33:33
Postat av: jasmin

aa de var jätte gulligt. Vad vad de för tävlig? :)

Kram

2009-10-10 @ 11:01:31
URL: http://jjjasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0