heeej :D

så idag var jag hemma från skolan oxå men mår lite bättre så jag får gå till skolan imorron!! :D (haha nee nee jag e inte överdrivet glad över det?) har inte gjort så mycket idag och det måste jag få säga e riiikigt skönt :D
har bland annat anmält mig till lite foto tävlingar så vi får väl se :p 

JUSTEEEE jag ska färga blont :D:D har redan köpt hårfärg och allt! :D  blont e faktiskt min naturliga hårfärg så jag tänkte färga färga tillbax till det så folk fattar varför jag e så blond(korkad xD) i mellanåt xD

jaja (haha där kommer det igen) nu ska jag vänta på att dom andra kommer hem från stallet och så ska vi se Desperate housewifes!! :D vem e inte taggad på det?! :D:D

så gonatt då :p



haha juste jag hitta en bild från i sommras ( e det bara jag som tänker på mamma mia? xD)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0