ronjaerikssons.webblogg.se gästbloggar! :D<3

Tjatja :) sitter hemma hos jessu nu :) o  vi  har varit i globen idag tsm :) med våra mammor o Micke (jessu's plastpappi) det var väldigt trevligt :) Våran häst's pappa var även me haha Briar :D lite grymt!! jag vet :D aja nu ska vi lämna det :D hhaha vi har väldigt roligt ;) tog nyss lite drivbilder ;) hahaha vill ni att jag lägger upp dom??
klart ni vill,  så snygga som vi är x) haha jaa vi har nt gjort gjort så mycket mer idag ;) Jessu's plastbrorscha kommer även ikväll´.. det ska väll bli trevligt;) hahaha båda kolla nyss på varann oh bara assgarva thihiihih :) nej nu ska jag sluta tråka ut er här på jessu's blogg fyfan ni kommer ju sluta läsa den ;) nää skoja inte när snyggaste hahaha jessu skriver i den lr hur?? :O nej här har ni era bilder på oss som vi tog för typ 2 minuter sen kanske? :O  thihih jag kan låta som en apa hahahahha :D nej skoja bara menmen nu ska jag slänga upp bilderna kom ihåg DET ÄR DRIVBILDER FÖR HELA SLANTEN!!!!  glöm nt det nu :O -.- hahah fyfan va jag har så roligt ;) jessu är även lite flumm nej nu ska jag sluta harre gött hejdå :D pöss på dig :D <33









Så där har ni oss sötnosarna :D

hahhahhaahaah Ronja kan inte ens säga Proffison
joooooooooooooooo drev bara me jessiu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0