pannkakor hos pappa :D

haha så idah skulle jag och toves sett en film på bio men det var ingen bra och vi kom på att ingen av oss hade pengar just nu xD så tove skulle hem till mig och vi skulle se en film hemma istället så pappa släppte av mig i centrum och jag vänta på tove (som missa bussen xD) men sen när vi skulle åka hem så kom jag på att jag inte har nga hemnycklar med mig och ingen e hemma så vi var i Tyresö centrum och tove kom på att hon var hungrig så vi gick till ica kvantum och köpte naturgodis och smakis festis :D lyckad dag ändå .. nu ska jag äta pannkakor men kanske bloggar mer ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Läs min blogg och det där om tyresö <33333

2009-05-24 @ 12:19:24
URL: http://peaces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0