försov mig..

haha så iförrgår så var vi på grillfest hos ronja och dom.. sen  sov jag över hos ronja det va jäääätte kul <3 men iaf igår skulle dom köpa skor så vi åkte till skopunkten och dom köpte 9 PAR SKOR!!! xD rikemansbarn xD sen gick vi till HM och jag och ronja köpte 2 ringar (sååå fina tack ronja <33) så nu e vi typ gifta  xD haha men idag så försov jag mig(igår skojade mamma om att jag inte fick göra det xD) vi började kl 20 över 9och jag vakna 8:59 xD så jag sprang och klädde på mig sen sprang jag till ´bussen och jag kom precis innan min lärare kom (puuh) xD aja nu ska jag vänta på att tiden ska gå sen ska jag dra till scouterna så vi hörs <33


Kommentarer
Postat av: Vanessa

asså det är typ en fest på kvällen där det kommer artister och dansare och man kan få prova på typ sumobrottning i stora dräkter och allt men jag berättar imorron <3333

2009-05-25 @ 16:13:44
URL: http://peaces.blogg.se/
Postat av: Erica

Frågestund på bloggen. <3

2009-05-27 @ 19:06:56
URL: http://ericu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0