tandläkaren.. :(

hejsan hoppas idag har jag bara legat vid poolel och slappat..eller nej jag och min syrra åkte till Ö B och köpte 5 små påsar med MnM`s för 10 kr!!!!!!! jätte billgt juh:o och så var jag tvungen att köpa ett paket färska svenska jordgubbar :D muums :D så nu sitter jg här och väntar på att tiden ska gå för snart ska tandlärkaren : s : ( när jag va liten älskade jag att gå dit (fråga mig inte vrf :s) men nu haaatar jag  det xD juste sen kanske jag ska berätta hur det va på grönan...
JAG ÅKTE FRITT FALL FÖR FÖRSTA GÅNGEN!!!!! såå stoolt D:D:D hehe sen åkte vi typ allt annat förutom insaine och katapulten xD   

så tove har skrivit massa fint om mig på sin blogg så då får jag väl skriva om henne oxå :p <33

så eh jag flyttade till haninge för typ 3 år sen och kände absolut ingen...tills jag börja skolan då jag blev kompis en tjej som heter nicole och hon gick på scouterna så jag följde med en hennne en gång och kände mig totalt utstirrad men lät  mig inte skrämas av det så jag började där . sen min första hajk nga veckor senare så blev nicole sjuk och jag funderade på att inte åka med en till slut gjorde jag det och det e jag glad öve idah för nu har jag väldens bästa kompis Tove! vi lärde känna varann på hajken och efter det va vi oskiljbara! :D hehe våra gamla ledare fick typ dra isär oss för att vi inte skulle stå bredvid varann xD så i sommar ere mitt första läger och det krm bli jääääätte kul... och att få vara där med mina kompisar speciellt tove kmr göra det här till en jätte kulig sommar :D så det får väl räcka för idag :) see ya <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

att du vågar åka frittfall=O =) ja skulle aldrig våga det! hihih

2009-06-30 @ 22:05:36
URL: http://minenhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0