hos pappa :)

hej sry att jag inte skrivit på ett tag internet har inte funkat...  men nu e jag hos pappa så jag kan väl berätta om veckan nu :) eh i måndags så var jag och sebbe i rudan och fota :D jätte kul.sen på¨tisdag så var jag med vanessa (hennes sista dag innan hon åkte till kenya) :(  eh onsdag så började vi10 och det skulle vara stafett  runt gropen men det regna så mkt så vi fick gå hem typ 11. haha min syrra och mamma skulle precis kolla på en film som hette forrest gump så vi kollade på den:) den va jäättte bra!! och så kolllade vi på illusionisten. jag överväger om den e bättre än twilight!!!!! :O sen torsdag så hände inte så mkt ,mina syrra hade hoppträning och det gick bra :D eh fredag så hade hela arbetslag A tyå ng harry potter tunerning i gympasalen :s så vimötte 7orna,8orn och 9orna i ng boll lek xD vi var jääätte dåliga haha xD och så nu idah så krm tove <33 men bloggar mer sen ska äta frukost nu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0