tandläkarn i tsidags, hade inga hål!!! yeey

haha så tisdags va jag hos tandläkarn och först när jag kom in fråga han om jag va stefan :s jag bah eh nej och sen börja han kolla på mina visdoms tänder och frågade om jag skulle fylla 19 ellr om jag redan gjort det:s jag bah eh nej jag e 13. . . haha han bah ojsan sen sa han  hur mga hål tror du du har. . .inga!!! :D:D sen trodde han min låtsas pappa va min brosa!!!!! och sen undra han om jag ville ha bokmärke :s asso guu han va jääte random...


igår kväll så va vi i stallet som vanligt och min syrra och min låtsas pappa hoppade och jag var fotograf!! :D kanskelägger upp bilder sen ... men kan inte ni komentera mera?det e så kul att få det!! :D pleaseeeeee :D men ska dra och bada nu :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0