sjuk :(

heej :)
förlåt för dålig uppdatering men jag har verkligen inte orkat blogga. jag har varit hemma från skolan sen i tisdags för jag e sjuk -.- aja men jag va ute och fotade lite (om man e sjuk ska man va inne , jag vet -.- men det va så himla fint ute) men det blev väl sådär bilder =/ jag har varit depp på sistone för min katt e sjuk,så han har operaras 2 gånger och veterinären vet inte om han kommer bli bra igen :( aja vi får väl göra det bästa av saken =/ 

tänkte lägga upp några bilderfrån idag :)









våra fina "vita" cyklar -.-



shiit cykelsadeln e det svarta resten e snö! :o





jag kanske skakade lite i trädet (a)


såhär kan det se ut inuti en gran :)






hehe kul man kan ha va x)


<3



jaa det va dom bilderna det :) kommer snart min syrra kom precis med lunch :D


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0