ny sötnos :)

hej :) idag  mår jag faktiskt riktigt bra :) även om jag saknar morris enormt mycke så känns det skönt att han mår bra igen och slipper lida med sitt ben :) juste har jag berättat vad som hände med honom?

i sommras så hände något när han va ute, och han kom hem haltandes..sen har han blivit bättre och sämre och vi har opererat honom 2 gånger men han blev inte bättre och nu i slutet så var han riktigt dålig så vi bestämde att det va bäst för honom att somna in...så nu är min älskling i himlen ♥ ♥ ♥  

han har lämnat ett  enormt tomrum efter sig och det går aldrig att ersätta. men det är så himla tomt utan honom så idag var vi och hämtde en kattunge som ville ha ett nytt hem :) han e sååååååååååååååå söt , bara 12 veckor gammal ♥ bild kommer snart :)

bara för att ha nån bild så lägger jag in en bild på Toppen och lilleman :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0