gulligt :)

fick en liten gullig komentar utav en av mina "läsare" :)

Bella, emmas kompis om plugga,plugga och plugga -.-:
      Den var jättefin!! Och eftersom jag inte känner så kan jag fråga var du köpt  den. Förlåt om du tar illa upp, men jag läser din blogg ofta.
 
svar: jag köpte den på Gina Tricot :) den va på rea då och kostar 100 kr :p


aja sak samma :) just nu sitter jag och kollar på idol :D undrar vem som vinner? :) annars har det väl inte hänt så mycket... JOO!! jag hade spanska prov förra veckan och fick mitt resultat idag :D och gissa vad jag fick...MVG!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D (stoolt :D) 



aja ska väl lägga upp en bild :) fast jag vet inte vilken -.- intresseklubben antecknar.. xD



haha juste för typ läääääänge sen så lovade jag Tk att jag skule lägga upp en bild på honom så jag gör det nu :) <33 ska kolla klart på idol nu herå :p <33
09 December, 17:31

Kommentarer
Postat av: emma <33

hellew okej då vet jag för det var jättefin....fin bild på T.K föresten...

2009-12-13 @ 19:58:11
URL: http://zitaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0