GOD JUL :D

tjaaaao :D

god jul :) sitter här vid min egen data!! :D har inte haft internet på den förut.. men nu har jag det :)
ehm så hur har eran jul varit? min har varit jätte bra:D dagen före julafton fick jag ju en liten katt <3
han är världens sötaste :) och det är läskigt för han påminner jätte mycket om morris..han sover alltid i samma soffa som morris och sånt... :( nästa vecka kommmer morris hem :D och nu tänker ni säkert hur är det möjligt??? jo han kommer hem i en urna :) så vi får ha kvar honom <333 nu ska jag gå och leka med stig helmer x)



(bild från i sommras på lillleman)

herå <3

Kommentarer
Postat av: Katarina

Fin häst!

2010-01-23 @ 00:10:25
URL: http://teaaftereight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0