falkenberg bilder..äntligen

så idag mår jag bättre och tänkte lägga in lite bilder från falkenberg!! :D

så här e den underbara lilla stugan jag och tive bodde själva i... :P



fråga mig inte vad hon gjorde för det har jag ingen aning om xD

tove ligger under bordet? xD

jag hoppas ni fattat  att jag och tove e inte så normala som vi ser ut att vara xD
för vilka normala tånåringar äter yourgurt istället för godis? :P


jag kom å tänka på att jag har typ ingen bild på mig sj :P om ni inter ser det så ere jag till höger :D


sen åt vi typ världens godast glass nämligen . . magnum temptation!!! sååååå goooooott!!!!
magnum temptation såååå gott!!!

sen gick vi till typ världens coolaste ställe!! vallarna!! där dom spelar in
 dom sjuk roliga teatrarna. . .tyvärr var det ingen föreställning när vi va där
men vi kollade runt endå :D:D


tove framme vid scenen <3 :P




sen va vi inne i ng affär och prövade kläder :P
vi e såå coola . . noot xD :P
 och såklart den underbara stranden!!
underbara stranden!!

coola lilla jag när vi sitter på bussen påväg till Gekås!! :D:D


köpte likadana kläningar på Gekås xD


åt upp ett sånt här paket glass var :D ( ½ liter chokladglass heeh)


och slutligen den sjuk roliga tåg resan hem! :D ( jag har ett klistermärke från ett äpple i pannan)


måste dra nu sees <33



Kommentarer
Postat av: towwis

Haha, jag vet inte riktigt om jag gillar den andra bilden xD

Vi var ju så grymmt snygga i våra klänningar ;D

<333

2009-08-19 @ 11:07:59
URL: http://towwis.blogg.se/
Postat av: ee

Det linnet var sjukt snyggt på dig jessica:)

Låter kul och jag älskar dom där teatrarna.

Bodde ni där själva:O?

svara på min blogg eller på din.

/kram emelie

2009-08-29 @ 21:36:47
URL: http://empadebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0